בניין 770 – בית הרבי

דף הבית שירות לתושב תיירות בניין 770 – בית הרבי

בית אגודת-חסידי-חב"ד בכפר חב"ד- 770 - שנבנה בהוראת הרבי מליובאוויטש כתעתיק מדויק של בית מדרשו בניו-יורק, זכה לכינוי 'בית הרבי'. הבית מארח מידי יום קבוצות תיירים, חיילים, ילדים, בני נוער ואישי ציבור. במהלך הסיור צופים המבקרים בקטעי וידיאו מחייו ופועלו של הרבי מליובאוויטש, קוראים פרקי תהילים בתעתיק חדרו של הרבי, ומאזינים לסקירה על תולדות הבית ועל הפעילות המתקיימת בו. לקראת חודשי הקיץ ופתיחת עונת הקייטנות, מבקרות במקום קבוצות רבות של ילדים, הנהנים מפעילות מיוחדת המאורגנת במיוחד עבורם.
בקיץ מבקרים במקום גם אלפי צעירים המגיעים ארצה במסגרת פרויקט 'תגלית' של ה'סוכנות היהודית'. שלוחי הרבי, מנהלי מאות סניפי בתי חב"ד בישראל מביאים אף הם קבוצות אורחים ומבקרים לכפר-חב"ד. השלוחים מספרים כי לרוב, יוזמות הביקורים במקום הם של המבקרים עצמם, ששמעו על ביתו של הרבי בכפר-חב"ד, ומבקשים לבקר ולהתפלל במקום.

לתיאום ביקור מודרך במקום:

03-695-8207
k.chabad770@gmail.com‏
בית אגודת חסידי חב"ד, מעלה 770 מספר 2 כפר חב"ד

אודות 770

הביטוי הנפלא ביותר לחביבותו של הכפר בעיני הרבי, היא הנחלה אותה ביקש להקים בכפר. בשנת תשמ"ה (1985) הפתיע הרבי את החסידים במהלכה של התוועדות חג הגאולה י"'ב תמוז, כשביקש להקים עבורו נחלה בארץ הקודש, העתק מדויק של בית הכנסת ובית המדרש שלו – '770' – שבניו יורק, שייקרא "בית אגודת חסידי חב"ד", כשהמטרה היא כפי שהתבטא הרבי, כי "בית זה ישמש תחליף עבור מי שבנסיבות שונות לא יוכל להגיע ל '770' שבניו יורק".

במצוות הרבי, השקיעו החסידים מאמצים גדולים ובפרק זמן קצר של 44 יום בלבד (אחרי קבלת אישורים ובניית השלד) הוקם הבית , הדומה בצורתו ל- '770' שבארה"ב. הבניין שמתנוסס לתפארה בכל הדרו, מושך אליו במשך השנה כולה אלפי מבקרים מכל הזרמים והחוגים המעוניינים להכיר את עולמה הפנימי של חסידות חב"ד.

שם
תפקיד
טלפון
פקס
אימייל
שם: הרב מנחם לאטר
תפקיד: מנהל הבניין
טלפון: 0548113770
פקס:
אימייל:
שם: הרב דניאל רוזנטל
תפקיד: אחראי סיורים
טלפון: 0545731770
פקס:
אימייל: